måndag 23 maj 2016

That´s Deep

Idag har jag andra mötet med ett par som vill renovera/bygga ut sitt hus. Första mötet var hemma hos dem förra veckan då de förklarade allt de ville ha gjort. Jag tog fotografier och visade olika design stilar för att få en hum om vad dom vill åstadkomma. 

Idag skall jag sälja in min service. Jag har en inspirations tavla jag gjort för att visa dem att jag förstått (förhoppningsvis) vad dom vill ha. Jag har en estimerad kostnad för allt arbete som krävs (utbyggnad, demolering, material, möbler osv osv). Och. Jag har priset på vad min tjänst kostar. Det är extremt nervöst att sätta ett pris på sin egna service. Men ett måste om man skall överleva som egen företagare. 

Inatt drömde jag att jag flög. Men det var ingen härlig "jag flyger och allt är så underbart" dröm. Det var oroligt och jobbigt. Jag lyckades ta mig till marken till slut och kunde andas ut. Jag tror på att vårat undermedvetna talar till oss på olika vis så jag sökte såklart på vad drömmen kan betyda.  

"En annan möjlighet är att du kan ha svårt att hålla jämna steg med de höga mål du satt . Du kanske känner att du kan krascha när som helst".

Jag skickade detta till my girls (JayJay, BooBoo och Grannen) i våran grupp där vi pratar om allt mellan himmel och jord - där vi alltid är tillsammans fastän vi är ifrån varandra. 

Svaret från Grannen?

"Eller så är du bara flygrädd?"

Well, haha. That´s deep! 


(((Over and Out)))

Inga kommentarer: