fredag 13 maj 2016

Never giving up!

Nu har jag suttit på kontoret och designat ett till skyltfönster (och butiksfasad) och tänkte åka iväg till några butiker och dela ut mina flyers som informerar hur jag kan designa för dem. Vem vet, det kan ju ge något. Man skall aldrig ge upp om sina drömmar utan försöka se alla möjligheter. Men jag tror jag väntar tills nästa vecka så jag har lite exempel att visa upp ochså.

Flyers

Gårdagens design

Skyltfönstret

Jag har inte riktigt blivit klar med dagens design men skall försöka sitta med det ikväll. Håller alltså på att göra en portfolio i detta ämnet som jag kan visa upp för butiksägarna. Som sagt, jag försöker med allt... ger inte upp!

Däremot tar jag helg nu. Skall iväg och byta ett par dojjor jag köpte igår då ena skon var trasig. Märkte det när jag kom hem igår. Hur störigt? Alla mina sommarskor är trasiga så var verkligen på tiden jag köpte nya. Det är för varmt för alla mina skor nu. Sedan åker jag och hämtar min lilla tjej och ikväll blir det nog mat på puben! Trevlig fredag!

(((Over and Out))) 

Inga kommentarer: