torsdag 23 september 2010

Gomorron

Att helt plotsligt inte ha tid till att sova har tagit ut sin ratt. Jag har varit ett vrak hela veckan. All cred till min underbara roomie Natta som star ut med mitt klagande hela tiden. Nar jag kommer hem vill jag bara sova. Foten gor ondare an nagonsin och jag ar pa gransen till att borja grata hela tiden. Trotthet. Tack Natta mou for att du staller upp sa mycket! Hon lagar middag at mig, gar ut med min hund - leker med min hund!! Det ar stort! Natta ar ju inte direkt nagon djurvan!

Foten da, jag fick mina inlagg av lakaren igar. Pa traningen sprang jag i 3 minuter - det ar ett framsteg! - innan jag nadde smartgransen. Tararna sprutade och jag kunde konstatera att smartan var varre an tidigare. Den har ocksa hallt i sig till idag. Nagot doktorn varnade mig for. Han kommer behova modifikera inlaggen nagra ganger tills han hittar helt ratt. Det ar bara att kora pa och ta smartan helt enkelt. Inte alltid det lattaste.

Igar hann jag iallafall traffa mitt hjarta en stund innan jag var tvungen att aka till doktorn. Behovde en Kevin-dos. Min fina. Ikvall ar jag traningsledig sa han skall ta med mig till en restaurang som heter Los Bandidos. En mexikansk restaurang som jag velat ga till jattelange! Men forst hamtar han mig i skolan nar jag slutat och sa skall vi in till Larnaca och shoppa lite. Mysdag med baby!

Hoppas ni mar bra. Facebook ar blockat har pa skolan sa kan inte ga in o se vad ni skriver till mig men skall forsoka fa tid till det pa lordag. Big love.

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: