onsdag 29 september 2010

Kalimera sas!

God morgon allihopa!

Att lara sig lite om renassansen igar var sjukt kul. De flesta av mina klasskamrater tyckte det var skittrakigt. Jag vet inte riktigt vad dom forvantade sig att Inrednings Design skulle handla om. De verkar tycka allt som har med historia, lara sig om material osv osv ar trakigt. Till och med pa AutoCad lektionen (som var grymt kul) satt en av dem med huvudet vilandes i handerna och suckade och sa som cyprioter uttrycker det -Im boring- (ingen bojning pa orden har inte). Pa autocad borjade vi ga igenom de lattaste sakerna, hur man gor en fyrkant, en cirkel, hur man mater ut langden osv. Allt for att vi om tre ar skall kunna gora en riktig ritning. Det gick hyfsat bra och jag tror jag kommer lara mig snabbt.

Igar klaffade mina bussar sa jag var hemma redan klockan fyra. (Rekord?) Jag var till och med pigg nar jag kom hem sa jag och Natta satt och spelade Tavli och tjotade. Kandes som om det fanns massa tid innan traningen skulle borja. Traningen da, ingen hojdare. Jag hann inte mer an att borja innan jag fick avsluta. Foten pallade inte igar. Kunde inte satta ner den utan att det gjorde %E@!?*& ont! Men jag var med pa alla stillastaendeovningar samt korde det fasligt trakiga styrkeprogramet. Hej igen lilla medicinboll! Hoppas pa att det gar battre idag.

Nagot som gor mig glad ar att det bara ar idag kvar tills jag antligen far traffa min fina kille imorgon. Traningsledig vilket innebar dejt! Vill ni veta hur sot han ar? I mandags var det en av hans narmsta vanners sista kvall pa cypern vilket givetvis innebar utgang. Igar morse skickade han ett sms till mig nar han kommit hem, runt sextiden da jag var pa vag till skolan. -Ar du vaken baby?- Jag svarade att jag var vaken och undrade om han precis kommit hem och om han haft kul. Svaret fick mig att le hela dagen. -det var skit, vill vara med dig!- Ah, min fina fina kille.

Gud vad harligt det ar att alska nagon!

Yeye, nog babblat sa har pa morgonkvisten. Vi hors la imorgon bitti igen!

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: