onsdag 8 september 2010

Livet som det är

Ni är mycket tålmodiga människor det måste jag ju ge er. Ni går fortfarande in och kollar om jag skrivit något och jag uppskattar det till tusen! Jag har fortfarande int einternet hemma, Det är väl nu ni drar efter andan och tänker "hur klarar dom sig". Men om sanningen skall fram så är det rätt skönt att inte ha internet! Man blir ju lätt beroende av det...

Iallafall., livet just nu alltså. Jag hoppar runt på små pluffsiga vita moln. Eller ja, hoppar gör jag knappast då min fot är värre än någonsin. Men på måndag blir det ett nytt läkarbesök som jag hoppas skall vara magiskt och ta bort smärtan! Annars går träningarna bra (smärtstillande is tha shit) och seriestarten närmar sig. Den 18 Oktober verkar bli startskottet för säsong 2010-2011.

Sista veckan i september börjar jag min universitetsutbildning. Inrednings Design. 3 år. Jag längtar!! Allt är klart med csn så det är verkligen bara att börja kvar...

Jag dejtar igen... har gjort det i några veckor nu och är väldigt lycklig! Han är underbar...

What else... ehhh... jag kan inte komma på så mycket mer. Fotbollen går bra, trots min fot, jag är kär och skall snart börja i skolan som jag längtat så efter! SÅ LIVET E FÖR JÄKLA BRA!

(((Over and Out)))

1 kommentar:

Anonym sa...

FY ATTANS VAD GÖTT-....MITT GÅR OCKSÅ ÅT DET HÅLLET NU...OCH NÄR VI SES SKA VI SLÅ VÅRA KLOKA HUVUDEN IHOP OCH RÖJA RUNT PÅ DANSGOLVEN SOM I NERJA. ÄLSKAR DIG MIN VACKRA VÄN OCH TA HAND OM DIG....PS SMS PÅ SÖNDAGAR HAR BLIVT MIN STANDARD TILL DIG....VI FÅR JU HA BÄTTRE KONTAKT SÅ SKAFFA INTERNET NU DIN LILLA GRODA. KRAM DIN PASTA CARBONARA