tisdag 17 augusti 2010

Sensation Beach Party 2010

I söndags var jag, Natta och Alexandra på årets största sommahändelse. Sensation White beach party 2010. Klädseln som gällde var vitt. Hade man inte vitt på sig när man kom fick man en t-shirt som var tvungen att tas på innan man gick in. Väl inne mötte vi upp Loungri och Olga och dansade loss barfota i sanden till de bästa grekiska (samt engelska) låtarna just nu. Öppen bar tillät oss att svalka av oss i sommarhettan. Detta var lätt den grymmaste festen jag någonsin varit på!!!

början på kvällen...
Natta, Olga, Jag & Loungri


Eldshowen börjar

...och festen kan starta!


Alla bilder är tagna av George i mitten på detta kortet av okänd och mig.

Fler bilder och info om Sensation Beach Party finns på www.CyprusSensationParty.com

Jag längtar redan tills nästa år!

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: