måndag 9 augusti 2010

Update

Jag har visst missat att berätta att jag i samråd med lagets läkare och styrelse tog beslutet att avstå spel med Apollon i Champions Leauge kvalet. Min fot är alltså ännu inte bra. I 11 månader har den varit dålig och jag orkar inte med en säsong till där jag får starta matchdagen med en spruta i foten för att palla smärtan.

Jag får behandling och kollas regelbundet av Dr.Costas men skall imorgon åka till Nicosia för att träffa en ny läkare och förhoppningsvis få lite nya besked.

Annars har jag fått en ny målvaktstränare som heter Hector. Han är grym på engelska och säger alltså inte som min förra tränare "Orangejuice" när han skall säga färgen orange. Förutom det vet jag inte om han är bättre än min förra, återstår att se när jag väl får börja träna.

Det var väl fotboll updaten det.

Annars?

Livet leker! Men det är klart att man blir deppig och lättretlig när man inte får träna fullt ut. Jag försöker ändå njuta så gott det går över mitt underbara liv.

Jag saknar dock min familj. Och er, mina polare. Men jag har ju Natta. Hon är min familj här nere, och min bästa vän! Så jag har det rätt bra! =)

Hoppas att ni alla mår jättebra. <3

KÄRLEK!

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: