fredag 13 augusti 2010

Grattis mina pärlor

Imorgon försvinner 2 (eller igentligen fyra) underbara människor ifrån singel-marknaden. (fast den har dom ju igentligen varit ifrån i ett par år redan...) Två av mina underbara vänner gifter sig alltså. Inte med varandra utan med sina själsfränder. Jag önskar så att jag kunde ha kommit hem och varit där hos er på er dag!

Sofia - Grattis vännen, till att du hittat din Tobbe! Du kommer vara den vackraste bruden och jag sänder dig all min kärlek. Störst grattis kanske till Tobbe, som haft turen att fånga ditt hjärta. Åh, den lyckligaste dagen önskar jag er! Grattis Soffan, bästa Soffan!

Simon - gamle gamle kompis! För 11 år sedan trodde jag aldrig att du skulle vara den första av oss i "gänget" att gifta sig. Inte för att du inte var ett kap, men för att du är du! =) Jag är så glad för din skull att du hittat din själsfrände i snälla Johanna! Stort grattis på er dag. Önskar jag kunde varit där (inte minst för alla killar jag antar du bjudit...) ;) Älskar dig Simon, njut nu av eran speciella dag!

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: