måndag 14 februari 2011

Livet

Efter en underbar helg är det en ny vecka på college med nya projekt. Kul! I lördags hade jag och Kevin (och Nicos) en helnajs dag. Vi började med att åka ner till stranden vid hamnen i Ayia Napa där vi lekte med Nicos i cirka en timma och promenerade upp och ner och runt... haha. Vi åkte sedan till Liquid och åt lunch innan vi alla tre kom hem glada och trötta.


I söndags spelade vi match mot Amok i Larnaca. Vann med 7-2 vilket var gött. Resten av kvällen spenderade jag med att plugga. Kul nu med nya ämnen! Eller, det var ju kul innan också.
Idag är det Alla Hjärtans Dag och jag vill skicka min kärlek till alla er som jag älskar eller ens bara tycker lite om. Eller föresten, till och med de jag inte känner skickar jag lite kärlek till.

Ha en fin dag people! Life is good!

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: