tisdag 1 februari 2011

Slemmigt

Jag skrev precis ett långt inlägg där jag beskrev i detalj hur jag legat sjuk i en vecka och hostat upp slem i en hink för att efteråt undersöka om kanske mina lungor låg där nere i botten på hinken också. Ett väldigt långt, detaljrikt inlägg om detta alltså. Varför ni inte får läsa det? Min älskade pojkvän tyckte det verkade kul att från andra sidan skärmen här, sträcka sig fram och trycka på lite knappar. Vad han inte visste var att jag markerat hela min text och att han på en ynka hundradel raderade denna texten och istället skrev "hgu8u". Så, det är alltså hans fel att mina slemhistorier inte når fram.

Så för att göra en lång historia kort, jag har chestinfection och hostar upp mina lungor, slemmar och sover och mår allmänt piss. Och jag är ledig från college såklart. Kul sätt att spendera ledigheten.

Men å andra sidan, jag lever ju och jag blir sjukt bra omhändertagen av Kevin och våran nya roomie, Ximel!!!

Så vill jag passa på att be om ursäkt, till världens underbaraste mormor Britten. Min ursäkt är att jag är så sjuk... Men Grattis bästa mormor!! Hoppas din dag var underbar! Jag älskar dig.

Håll utkik efter en film som kommer upp här på bloggen inom en snar framtid, ger en inblick i livet som levs i våran lägenhet...

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: