tisdag 22 oktober 2013

Masters

När jag läste min Bachelor så gick jag i skolan varje dag. Det är annorlunda nu med Masters, då går jag tre kvällar i veckan. Två timmar varje gång. Dock gäller det att lägga ner en massa tid på att läsa hemma. Jag har haft fullt förtroende i att jag kommer att klara av det trots alla som varnat mig att det inte är lätt med en liten bebis. Man kan allt man vill har jag svarat. Jag börjar tvivla lite på det nu. Why? Det här är varför:
 
 

 Min älskade lilla tjej vill inte sova när jag skall plugga. Varje gång jag sätter mig för att få något gjort så vill hon mysa. Om jag inte håller henne skriker hon som en galning. Hon vill helt enkelt sitta i famnen på en och det är galet svårt att få något gjort då. Jag älskar såklart att mysa med henne. Men då vi precis fått 3 (eller är det fyra?) projekt, varav ett skall vara klart redan nästa vecka (!!!) så känner jag att paniken börjar krypa i kroppen. Kommer jag verkligen orka detta? Jag vill liksom inte gå runt och vara galet stressad hela min dotters första år i livet. Jag vill ju kunna njuta.


Jag älskar dig mitt lilla troll.
 
(((Over and Out)))

Inga kommentarer: