fredag 25 oktober 2013

Kvällar

Jag älskar de tre kvällar i veckan då jag har skola. För jag får komma hem till min lilla familj. Min underbara Kevin lagar middag som är klar lagom till min hemkomst och lillsnutten brukar sitta nöjd och belåten och jollra i sin bouncer.
 
Efter middagen går vi ut med Nicos och sedan sitter vi och myser i soffan. Det är underbart att få vara familj. Önskar vi kunde ha det så varje dag men Kevin jobbar ju kväll så jag får glädjas åt våra tre kvällar i veckan!
 
Så här såg det ut igårkväll.


Idag har Kevin jobbat heeeela långa dagen och jag och lillplutten har roat oss på egen hand. Jag har försökt plugga så mycket det bara går då jag har en presentation på onsdag. Men det är svårt med en bebis. Dock skulle jag inte byta mitt liv med någon, jag är så himla lycklig. Trött men lycklig!
 
Såhär fin har Kiara varit idag:

Snygg i sin fina IFK body från morfar!

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: