söndag 3 november 2013

Äntligen Trettio!

I torsdags fyllde jag 30 år! Det var en härlig dag från början till slut. Efter att ha fått kaffe och kort på sängen var Kevin tvungen att åka och jobba men efter en mysig morgon med Kiara så åkte vi in till puben. Där väntade ballonger och presenter i massor på mig! Jag älskar presenter! Massa fint fick jag, tre par skor, två väskor, massa tröjor, hasband och presentkort.
 
 
På kvällen gick jag o min lilla familj, tillsammans med min bror och Kevins föräldrar till Fiji Restaurant och åt en brakmiddag. Kiara sov under hela middagen. När vi kände oss nöjda där tog Kevs föräldrar med sig vår lilla prinsessa hem till sig och jag, Kev och brorsan gick ut för att ta några drinkar. Det var galet jobbigt att lämna Kiara och det tog en bra stund innan jag kunde slappna av sluta tänka att jag ville hem till min lilla tjej.

På Restaurant Fiji

Me and my love

Kvällens citat går nog till min kära bror. "Jag är typ immun mot alkohol ikväll"! Jovisst att han var!
Jag tog det verkligen lugnt med alkoholen eftersom jag inte druckit på ca 11 månader. Jag ville inte vara bakis o jäklig dagen efter så det blev massor av vatten för mig. Det är häftigt hur man ändras när man blir mamma! Haha!

Under kvällen


Allt som allt hade jag en underbar födelsedag. Jag förstår inte varför folk har ångest för att fylla trettio? Jag har inte haft någon ångest utan nästan längtat. Känns liksom vuxet på något sätt, passar mitt liv just nu... ;)

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: