måndag 18 november 2013

Billig fylla

Oj, hela helgen har gått utan att jag skrivit. Fast jag gjorde inte allt för mycket i helgen så ni missade inget. Det är ju inte direkt så att jag går ut och partajar längre, jag saknar det inte heller. I torsdags efter lektionen gick vi ut hela klassen + vår grymma lärare. Vi gick till Barrel House, en bar inne i Larnaca. Jag tog en pint Keo och när den var urdrucken kände jag mig lite salongsberusad. Efter en öl! Det lustiga är att jag inte ens tycker om den känslan längre. Kanske är det för att jag är rädd för att inte kunna ta hand om min lilla tjej, eller att jag skall bli bakis o dagen efter inte kunna ta hand om min tös? Jag vet inte, men jag kan iallafall ha kul utan alkohol. Nu säger jag inte att jag kommer bli nykterist, oh no! Kommer säkerligen bli en och annan fest när jag kommer hem till Sverige! ;) 

Annars då? Jag och Kiara har varit på sjukhuset idag, hon fick sin andra omgång av... eeehh, vad heter det nu på svenska? Ni vet sprutor... mot sånt som barn får. Jisses, jag måste verkligen komma hem och öva upp svenskan... Iallafall, Kiara tyckte inte det var skoj idag, hon skrek rätt ut. Lilla snuttan. Vaccin! Vaccinsprutor heter det ju!! Anyways, nästa är inte förens i Januari. Nu ligger hon och sover och jag hoppas att hon inte får feber vilket man tydligen kan få utav de sprutorna. 

Nä, dags för mig att återgå till att plugga. Jag designar min framtida studio. :) 

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: