fredag 8 november 2013

Photoshoot!

Tjo! Lektionen igår var bra, jag känner att mitt koncept för projektet i den klassen börjar utvecklas till något riktigt bra. Det blir till att plugga hårt i helgen men när man kommit igång är det lätt, då är det svårt att sluta.
 
Innan jag går in i den världen så skall jag idag leka fotograf! Vänner till en vän gifter sig idag och hade inte ordnat med en fotograf. Så min vän frågade om jag ville ställa upp och ta lite bilder med min grymma kamera. Självklart! Jag hoppas bara att jag lyckas få till ett par fina bilder, jag är ju inte direkt proffs. I vilket fall som helst kommer det nog bli roligt. Jag hoppas att regnet håller sig undan!
 
Kanske skall ta med datorn så kan vi ta kort med webcam som jag gjorde nu...


Skall försöka lägga upp några vackra (om det blir några) bröllopsbilder här senare idag!

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: