torsdag 7 november 2013

Äntligen Regn!

Efter gårdagens lektion kändes det som om min hjärna var mosad. Brain hit by a train. Fick reda på lite tråkiga grejer angående mitt Masters program. Det verkligen nockade mig totalt och det gäller nu att bestämma sig för vad som skall göras åt saken. Jag pratar i gåtor, inget kul för er men tyvär kan jag inte berätta mer än så. Men jag har två alternativ. 1. Hoppa av. 2.Step up my game 2000 procent, ge järnet och bryta trenden.
 
Jag är inte mycket för att hoppa av grejer så det lutar mot det senare. Behöver bara lite brain push först.
 
Förövrigt regnar det här nu!!! Helt underbart. Önskar jag kunde krypa upp på soffan under en filt och kolla på en bra film medans jag gosar med  min lilla tjej, men icke, dags att åka till skolan igen.
 
Tills vi hörs igen kan ni skratta åt den här roliga bilden.
 


(((Over and Out)))

Inga kommentarer: