torsdag 14 november 2013

Tickets booked!!!!

Jag hoppas det snöar i mängder i Göteborg denna vintern. För,
VI KOMMER HEM!
 
Åh! Äntligen har vi köpt våra biljetter hem till Sverige! Om man inte räknar med resedagarna så kommer vi vara i Sverige i hela 24 dagar. Jag är extatisk! Det skall bli så sjukt kul. Jag längtar som en tok. Jag hoppas bara att jag hinner gå ner lite till i vikt så jag kommer i mina jeans igen, annars kan det bli kallt, haha!  
 

Längtar efter att få busa i snön med Kiara, ja okej, hon kanske är lite väl liten för det men nått kan man väl göra? Åka lite pulka och göra snöänglar typ... Kul skall det bli.

Pepparkakor
Glögg
Svensk Sushi
Strosande i stan
Spårvagnar
Falukorv
Avenyn
Snö
Jul på liseberg
Svensk Pizza
Julmust
Kyla
Cafe´besök

är några av de saker (förutom alla människor jag vill träffa) jag längtar till! Åh, bring on December!

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: