måndag 11 november 2013

It has begun

Oj oj oj. Idag gjorde jag comeback på gymet. Det är nästan ett år sedan jag var där sist! Jag började med löpbandet. Jag sprang och sprang och svetten bröt ut och jag blev galet trött. Tänkte bara "shaiiit va jobbigt" och så kollade jag på skärmen hur länge jag hade kämpat. 2.17 min. T V Å minuter och sjutton S E K U  N D E R! Hahaha. Vadå ur form??!! Jag kämpade mig igenom tjugo minuter (varav tio var att gå) och kände att det fick räcka för min nystart på bandet. Körde överkropp med vikter vilket var mycket enklare än vad jag trodde att det skulle vara. Jag är visst fortfarande stark i armarna. Gött!

Även om det var jobbigt att göra comeback så var det helt sjukt roligt! Har längtat efter att få hålla igång kroppen! Imon blir det ett morgon pass då Kevin jobbar heldag. Härligt att va igång igen!!  

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: