tisdag 16 september 2008

Tjänna Änna - Dag5

Notera att jag har Å - Ä - Ö!!!!
Restaurang Karas, där vi äter vår lunch och middag har tydligen trådlöst internet. Det upptäckte jag idag. Så nu sitter vi här med våra laptops och har kontakt med omvärlden. Sjukt gott.
Vadå datanörd?

Idag fick vi en bil. En vit Jeep. Skitcool! Så Emina försöker nu hålla sig på vänster sida men det är verkligen inte det lättaste. Bara att gå över gatan är ju livsfarligt, man kollar ju åt fel håll 98% av gångerna. Så jag är glad att jag inte kör här. Här, precis som om jag gör det hemma då...

Träningen idag var som vanligt bra! Jag kommer inte ha så himla mycket fotbollssnack i denna bloggen, det är ändå min privata. Fotbollssnacket har vi på http://cypern.sportsevent.se

Vi gjorde EKG test idag och en total hälso undersökning. Alla fyra mådde vi prima. Skönt det.

Åkte förbi en NIKE affär förut när vi rullade med Eleine. Jag & Sandra blev överlyckliga över att se alla skor! Och till vår glädje fick vi reda på att AEK spelare har 25% rabatt. JA TACK!

Imorgon har vi match! Mot ett lag i Parlalimni. Skall bli kul att spela! Nu skall jag fortsätta på min frappe och skriva i den andra bloggen. Har jag berättat om frappe? Det är som en Latte, men iskall! Såååå gott, i like mucho!

(((Over and Out)))

1 kommentar:

Carina sa...

Lycka till ikväll, eller man kanske ska säga "spark i ändan på dig". Visa nu vad ni går för och ge dom vad dom tål. Puss mamma