fredag 19 september 2008

Min frånvaro...

Hej mina trogna läsare, ser att ni fortfarande går inhär dagligen och kollar. Jag uppskattar det till tusen. Men som ni vet har vi tjejer här nere en blogg tillsammans. Meningen är att vi alla skall skriva i den. Men eftersom jag är bloggnörden av oss så har det blivit att jag har tagit tag i den saken. När vi har internet hemma skall jag se till att de också lär dig bloggen och skriver lite.

Först då kommer jag att börja skriva här igen. Att driva en blogg är ett heltidsgöra, man tänker på det hela tiden, oavsiktligt kanske men man blir som sagt bloggskadad. Och att driva två bloggar är inget jag har lust med i denna värmen.

Så vi ses på http://cypern.sportsevent.se

SO LONG

(((Over and Out)))

1 kommentar:

Carroow sa...

Hejhej kära moster!
Saknar dig jättemycket! Och e verkligen jättestolt över dig :D Har du de trevligt? Du får ringa någon dag (:Grattis till dina assisterande mål ;) Puss och kram från Carro (: (L)