fredag 3 oktober 2008

Im back

Tjänna!

Nu har jag hittat tillbaka. Och jag är här för att stanna! Antar att ni läst om mitt Bungyjump hopp i den andra bloggen. HÄR. Jag tänkte lägga in alla bilder här men den vill inte alls idag. Varken film eller bild funkar just nu. Sjukt trist. Så vi får färsöka igen imorgon bitti.

Så, allt är som vanligt här. Nästan. Solen skiner och det är fortfarande varmt.

Imorgon kommer min älskade vän hit. För att jobba och bo här. Som reseledare. Hon är nog min räddning att orka vara kvar här. För det är inte bara guld o gröna skogar att vara fotbollsproffs. Jag harinsett under dessa tre veckor hur mycket jag behöver mina vänner. Hur mycket jag saknar att ha dem runt mig. Att Jessica kommer hit betyder mer än något annat för mig just nu. Hon är den ända som förstår mig fullt ut!

Anyways, sitter på you tube och försöker lägga upp mina filmer från hoppen idag. Så titta in lite då och då så kanske de finns här!

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: