tisdag 7 oktober 2008

Älskade Vän

What a beautiful day for a daydream - som någon gammal gôbbe sjung nån gång för länge sedan. Dagen idag har varit den bästa hittils. Om man bortser från stunden då jag hoppade bungyjump. Jag gick upp vid 08.00 (ruskigt tidigt) och power walkade den dryga timman till gymet. Körde en stund där och efter dusch promenerade jag längs med stranden bort till Blue Village byn. Och där var hon. Min underbara Jessica!!!

Efter massa kramar och skratt kilade vi iväg till en restaurang där vi käkade lunch och satt och pratade. Vi hade bara tre timmar innan hon skulle vara tillbaka på jobbet. Det var helt underbart att bara sitta o tjöta. Jag vet inte hur jag skall beskriva det. När man har varit borta från all säkerhet, alla människor som man vet älskar en no mather what och helt plötsligt sitter där med en äkta vän. Ja, då skuttar hjärtat lite extra och man fylls av ett extremt lugn.

Tiden gick alldeles för fort men vi ses snart igen.


Resten av dagen spenderade jag i min ensamhet (tillsammans med min mp3 som mirakulöst vaknat till liv) på en solstol på stranden. Stranden bakom poolen här ovan... Det var så skönt att bara ligga där o rensa tankarna. Och dagdrömma om framtiden...
Nu e jag ruskigt trött och skall hem o spela playstation! Haha. Puss på nosen.
(((Over and Out)))

Inga kommentarer: