lördag 4 oktober 2008

Bungybilder

Tjenis! Har hört att det är lördag kväll. Det är konstigt. När man bor här nere och "jobbar" som vi gör så känns det inte på samma sätt. Som jag sa innan, alla mornar är lördagsmornar.

Några av tjejerna är iväg med några tjejer i laget och fikar. Det var min idé men jag bangade. Kände att jag behövde lite ensam tid. Som ett mirakel så vaknade min mp3 till liv. Jag och mp3´n promenerade iväg i ca 2 timmar och bara njöt. Köpte en bok gjorde vi också.

Nu sitter jag på "Just Italia" och har ätit en ceasar sallad. Alltid lika gott. Njuter av en latte och försöker ladda upp min film på youtube. Kanske kanske vi lyckas idag.

Här kommer lite bilder iallafall.

Här har jag hoppat 60 meter rätt ner mot medelhavet!

Här drar dom in mig efter första hoppet och jag står snart i korgen igen för ett andra hopp.

Frida är nöjd!

Och till mina älskade vänner i Svea vill jag bara säga att jag saknar er och tänker på er. Jenny, Lily är jättevacker och jag längtar tills jag får träffa er! Grannen, 30 dagar!!!
(((Over and Out)))

Inga kommentarer: