torsdag 9 oktober 2008

2 days

Igår hade vi en jättelång träning. 2 timmar och 20 minuter. Trodde aldrig att den skulle ta slut. Jag hade ju en date. Med min fina Jessica. Blev körd till Protaras och gick hem till Jessy. Vi gjorde oss i ordning och gick ut och käkade på en restaurang. Delade på en flaska vin och bara satt och tjötade. Vi båda sa hur skönt det var att bara vara med någon som känner en utan och innan.

Verkligen den trevligaste kvällen sedans jag kom hit till Cypern. Allt var så enkelt. Jag bara var.

Jessica tyckte servitören George som kom från Bulgarien var en riktig heting, Haha.
Vi promenerade längs med gatan och gick in på en bar och beställde varsin cocktail. Snart presenteras Robbie Williams (nej inte den riktiga) och han uppträdde med massa grymma Robbie låtar. Det var en riktig snygging och han gjorde showen riktigt bra. Återigen åt Jessica upp en kille med blicken. Och jag var väl inte så dålig heller, älskar ju Robbie och när en het kille står och gör så bra ifrån sig kan man ju inte annat än att titta lite extra.

Vi promenerar tillbaka till Jessicas lägenhet och träffar fyra av hennes finska arbetskamrater. Riktigt trevliga tjejer. Så istället för att gå in och lägga oss, vilket vi borde gjort för Jessy började jobba 08.00 i morse, så hängde vi med dem till en club som öppnade klockan 01. Stod och dansade tills Jessica helt plötsligt mådde rätt dåligt. Vi går hem och total deckar. När Jessica gick upp till jobbet låg jag kvar.

Mina fotbollskollegor kom och hämtade mig i morse och vi åkte till Nissi Beach där vi spenderat hela dagen. Jag mådde väl inte direkt bra. Efter en hamburgare på Liquid kände jag mig som en ny människa.

Kvällen har vi spenderat i Protaras tillsammans med Jessy. Vi var på en stor pub/restaurang som har massa stora projektorer och tv-apparater. (samma ställe jag & jessy såg Robbie på) Kvällens film var min favvo, Mamma Mia The Movie. Jag satt och gosade med Jessica. Jag saknar verkligen att ha någon att gosa med. =)

Nu skall jag snart hem, lång dag idag! ;-)

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: