fredag 24 oktober 2008

Roligaste dagen

Jag kan helt klart säga att jag igår kväll hade den bästa kvällen sedans jag kom hit. Den spenderades med X1, X2 och hennes vän X3. Vi började på min och Nattas balle.

Jovisst, igår flyttade vi ihop. I en jättefräsch trea, med tre balkonger, stort vardagsrum med två soffor och fräscht kök! Vi e helnöjda! Inflyttningsfest var ju givet.

Vid tolv kom taxin och hämtade oss och vi for in till Ayia Napa där vi hamnade på The Castle. Det var galet bra och vi dansade hela natten tills tidig morgon. Idag är vi allihopa eniga om att det var en sjukt bra kväll som var grymt rolig. Lyckat med andra ord.

Idag har jag varit och fått behandling igen. Lite mer idag, massage och större elektroniska grejer och ja, massa mojs för att det skulle bli bättre. Men nej. Jag fick i uppdrag att jogga 3x10 minuter på kvällens träning och inget mer!! Inte jättekul att inte få vara med - men antar att jag får ha tålamod. Springa imorgon och söndag med och behandling på måndag.

Fick precis reda på att vi är med i SVT Sport just nu. SÅ nu går jag och gräver ner mig under en sten så ses vi om ett par år eller så, när alla glömt det inslaget...

(((Over and Out)))

2 kommentarer:

Frida sa...

Hejsan! jag hade jättegärna velat fråga dig lite saker angående fotboll där nere osv,så har du möjligtvis en mail eller nåt som jag kan skriva till? jag är ingen galning lr nåt,utan jag hade bara några frågor :) Ha d så gott!
/Frida

Frida Carina Andersson sa...

hej hej! javisst du kan nå mig på fridaandersson1983@hotmail.com

ha det gott!!

/frida