fredag 17 oktober 2008

Fredag

Kvällen igår var minst sagt produktiv! Jag & Natta spenderade kvällen på min balkong och skrattade ibland så vi fick ont i magen. Exakt vad vi gjorde kan jag inte berätta nu. Eftersom det är en överaskning till de andra tjejerna.

Imorse var vi uppe med tuppen. Redan halv nio åkte vi iväg till gymmet. De andra är på väg till Larnaca nu, för att hämta en vän till Sandra på flygplatsen. Jag & Natta sitter ungefär såhär;

Fast utan öl givetvis. Den var på en ledig dag vill jag tillägga...
Skall bara svara på lite mejl, skriva färdigt i bloggen o sedan är det dags för ett hopp i plurret. Idag blir det poolen. Skall ligga och läsa och ta det lugnt och försöka bli brun, för det känns som om man är vit.... snyft.

Ha en härlig dag, jag saknar er där hemma!

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: