onsdag 22 oktober 2008

Yesterday

Gårdagen, jag vet knappt vad jag gjorde. Dagarna flyter liksom samman här nere. Vi gick till gymmet där jag försökte mig på att simma, efter några längder pallade jag inte mera. Det gjorde för ont helt enkelt. Jag, Natta, Sandra och hennes vän åkte till NissiBeach för att spendera dagen där.

Jag & Natta snorklade bland reven. Och jag såg två chockerande saker. Den första var en fisk som såg ut som en penna. En penna med två jättestora ögon på vardera sida. Vi skrattade gott åt den och tänkte att han nog är gammelfarfar bland fiskarna, lite gnällig och jobbig, han "satt" nämligen still på samma ställe under hela tiden vi snorklade och liksom tittade på de andra mer livade fiskarna och sa nog till dom att "lugna ner er pojkspolingar". Eller så har jag kollat på filmen "Nemo" alldeles för många gånger!

Den andra chockerande saken var när vi var på väg tillbaka in till strankanten. Okej, låt mig bara säga såhär om den saken; Snälla, träna inte på att göra bäbisar i ett vatten fyllt av människor med cyklop, man ser faktiskt vad som pågår under vattnet. Det är änna det som är meningen med dom där lustiga glasögonen vi bär på huvudet...

Nog om det. Vi stekte lite till och sedan hem för att göra iordning oss för träning. Vilken jag inte var med på... Det var sjukt tråkigt att inte få spela, I MISS IT ALLREADY!

Kvällen spenderade jag & Natta som vanligt på balkongen tillsammans med en kopp the och massa snicksnack.

Nu är det dags för något efterlängtat; SHOPPING!!!

Sedan är det behandling av min höft, exakt vad vet jag inte men gott ska det bli...

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: