tisdag 28 oktober 2008

Bara tisdag

Go kväll Svea rike!
Hoppas att ni alla mår bra där hemma! Idag har jag fått jogga med en boll vid fötterna. Det går framåt! Vi har legat på stranden några timmar idag. Det var skönt. Frappen nere på Nisses Strand är så himla god, blev en sådan i sommarvärmen.

Tänkte när jag låg där och surplade, jag fyller 25 på fredag, och här ligger jag på stranden och solar. Haha. I vanliga fall fryser man tårna av sig, hukar sig i vinden, skyddar sig från regnet. Men nu hoppar jag i plurret och steker på en solstol. Livet är gott.

utanför mitt o nattas fönster, får det lova att vara en lime?

Vad har jag mer gjort idag? Har fått lite goda nyheter. Det har gjort mig glad och fylld av energi. Om bara några dagar kommer Grannen hit, jag längtar så himla mycket. Vi skall göra så mycket skoj. Nu babblar jag bara, har inget vettigt att säga. Så god natt alla fina.
Glöm inte att leva för dagen - just idag kommer aldrig åter...
(((Over and Out)))

Inga kommentarer: