måndag 6 oktober 2008

Härliga dag

Måndagar är väl underbara?
Gick upp tidigt och åkte till gymet. Efteråt låg vi på beachen och stekte med ett avbrott på Liquid för att återigen äta Ceasar sallad - börjar bli rätt trött på det nu!

På kvällen var det dags för gym igen, tillsammans med laget, men idag var det relaxing som stod på schemat. Badade jacuzzi i 45 minuter, länge nog för att se ut som ett russin. Kände mig som en mjuk gummiboll efteråt. Alla var relaxade vilket var skönt. Köpte mig ett till par skor. Eller tofflor, flippisar, kärt barn har många namn...

Har precis smällt i mig en Hawaii pizza och ett glas cocacola på "Just Italia". Det var himmelsk gott. Det var länge sedan jag vågade vara så onyttig. Här nere tänker man hela tiden på vad man stoppar i sig, men ändå pekar vågen uppåt... hmmm. Okej okej, jag har tryck i mig en påse kola snören. Konstigt det där när man är utomlands, när jag såg dem i affären kastade jag mig över dom, oooo dessa har vi hemma. I Svea skulle jag aldrig köpa dem.

Anyways, Jacuzzin var underbar. Jag mår bättre än på länge. Kanske för att jag vet att jag har Jessy i närheten. Kanske för att jag får fina sms skickade till mig...

Med det sagt skall jag packa ihop laptopen och gå hem och lägga mig.

Mamma, jag har kontaktat sidan du gav mig, vi får se vad som händer där. Tack!

Alla, jag har laddat ner Skype nu, mitt användarnamn är frida.andersson83 (bosatt cypern om den frågar...) så ladda ner det och adda mig...

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: