fredag 10 oktober 2008

Jag vann Top Model

Tjänna People!
Sitter vid poolen på karas och har svarat på lite frågor från er läsare. Här har ni svaren. Satt ju som sagt på Just Italia igår. Och strax innan dom stängde började syrran prata med mig på msn. Vi satte på våra webkameror och vinkade till varandra. Fick se mina underbara systerbarn.

Det var så gott att få slängpussar och leenden från mina små troll!! Så när jag kom hem blev jag helt bäng, fick världens hemlängtan och ville bara få krama om mina nära och kära.

Jag måste bara berätta vad jag drömde inatt. Jag var på uttagning till Top Model. Och så skulle dom inte ta in några mer men så sa programledaren att jag får vara med om jag lyckas göra ett streck på 100 olika papper på tre sekunder. Så jag la dem i en hög och drog ett streck på sidan av högen och hon blev chockad av hur smart jag var. Jag hade ju gjort ett streck på alla papper.

Så fick jag vara med. Men det var inte Top Model utan man skulle klara massa hinderbanor och grejer. Jag var "the underdog", men lyckades vinna varenda gren och vann till slut alltihopa!!!

När jag vaknade var jag jättenöjd och lycklig och tyckte jag var bäst i världen. HAhaha. Sjukt bra att vakna med den känslan! Jaja, nu skall jag prata mer med en vän på msn..

Och säga grattis till honom, då han och tjejen bestämt datum för sitt bröllop!!! Åååhh blir så lycklig när mina vänner mår bra!!! Grattis älskade S!

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: