måndag 27 oktober 2008

Tusen nålar

Behandling idag igen. Det har ju inte blivit bättre av elektriciteten så idag testade vi något nytt. Akupunktur. När han satte de första nålarna i mig skrattade jag o sa att det där var ju ingenting.


Men så blev det fler, obehagligt nära de ädla områderna, och dom vred han om och höll på och gôra (göteborska..) med och det gjorde så ont att jag skrek till i mellan åt. Sandra satt mitt emot mig med uppspärrade ögon och bad att hennes lår inte behövde samma behandling. Skräcken lyste i ögonen. (kan avslöja att hon fick lite nålstick hon med...)

Hur ont det än gjorde så verkar det som att det hjälpte. Det kändes bättre med en gång. Men jag mådde fruktansvärt illa efteråt, pga alla energier som börjar flöda i kroppen tydligen. Det blev hem och kolla film och ligga o slappa i soffan.

Och det är väl i princip allt jag gjort idag... skönt har det varit. Men också lite jobbigt. Har haft tid att tänka mycket idag. På allt som varit. Några tårar blev det allt, men det behövs ibland.

Är nog lite känslig bara för att det är min födelsedag på fredag och jag inte får spendera dagen med nära o kära. Jo jag har ju min bästa vän såklart. Hon har till o med köpt massa ballonger till mig. Älskade Jessica.

Nej nu skall jag hem o kolla på P.S I Love You.

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: