tisdag 14 oktober 2008

Jag pratar Grekiska

Hej!
Gårdagen var suverän. Åkte till Nikolaj i Larnaka och fick världens bästa massage. Den mannen vet hur man masserar kan jag lova. Ledig dag från fotbollen för att vila benen efter alla matcher. Välbehövt kan jag lova. PÅ eftermiddagen kom Jessica hit och vi gick ut och åt sedan hem och satt på balkongen och chillade och tjötade en massa skit.

Jessy sov hos mig, mysigt. Idag mötte vi upp SVT Sport på gymmet och dom filmade oss när vi tränade lite, gick på stranden, sprang på bryggan och gjorde små intervjuer. Ja, haha, herregud jag tror inte ens jag vill se hur reportaget blir. Imorgon har vi match och dom kommer även filma lite då. Kommer sändas någon gång nästga vecka, återkommer om det. Fotbllsträningen idag var riktigt bra, det smällde på rejält! Dom lär sig våra små cyprioter.

Lite bilder, den ena är klubbmärket o den andra från lördagskväll i Pafos.



Nu skall jag hem o sova. Match imorgon som sagt. Just det, välkomna ner ni tre svenskar från Kristianstad som skall spela för våra största konkurrenter! Det skall bli spännande! =)
Just det, jag LOVADE Coach idag att jag kommer kunna prata om grekiska om tre månader. Jisses, när jag ångrade mig o sa att jag bara halvt lovade så sa hanatt det var för sent att ta tillbaka. Så tre månader hård pluggande ligger framför mig...
(((Over and Out)))

Inga kommentarer: