onsdag 15 oktober 2008

Morgon i paradiset

Godmorgon världen!
Stormen är över, vart man än tittar står folk med sina sopborstar för att få bort den röda sanden som lagt sig överallt. På utemöbler, bilar, balkonger, uteplatser...

Mornarna här är så vackra. Det är lungt och stilla, himlen är blå och jag inser att det var ett misstag att ta på sig långa tunna brallor, borde gått utan... Värmen håller i sig.



Jag sitter nu vid poolen på Karas och dricker mitt morgon kaffe i väntan på att min tvätt skall bli klar. Det är enbart chill som står på agendan idag. Matchdag. Mina ben känns som bly. Jag kommer sitta vid mitt köksbord och plugga på Grekiskan. Ligga i min säng och vila. Kanske gå en promenad ner till havet och sitta där och lyssna på min musik. Men inget mer ansträngande än så.
Vad skall ni göra för kul idag?
(((Over and Out)))

Inga kommentarer: