måndag 19 oktober 2009

Japansk Ögonkontroll

Om du inte kan läsa texten så dra i yttre ögonvrårna så att du får sneda ögon (som om du vore asiat). Fortsätt dra tills ögonen är nästan stängda. Det fungerar.


Hur sjukt är inte det? Jag skrattar. Undrar om asiaterna har massa hemliga medelanden utspridda över världen som bara dom kan läsa. Jag skall ägna en dag åt att gå runt dragandes i mina ögonvrårn enbart för att "kolla dom".

Annars då? Spelade träningsmatch igår. Inte mycket att säga om saken. Vi loosade och spelade dåligt. Riktigt dåligt. Men det är helt okej. För vi har en plan. Mohahaha "evil-plan-laugh". Behöver inte, vill inte och får inte säga mer om saken. Moving on.

Ny vecka, nya träningar. Ser fram emot kvällens träning. Ser fram emot imorgon bitti också. Då skall jag gå och krama om min bonus bror + tjej som kommer till Ayia Napa ikväll. Lösgodis, pärlsocker och Grillkrydda beställdes innan deras avgång... konstig mix kan tyckas. Men måste ju hålla våran lilla Kassandra nöjd med att kunna baka kanelbullar, de har ju inget pärlsocker här.

Nu skall jag googla. Saker som dykt upp i våra funderingar är:
Varför är det 30% mer salt i havet runt cypern än på andra platser?
Vilket år infördes potatisen i Sverige?
Varför har vi naglar?

Återkommer med de spännande svaren...


(((Over and Out)))

Inga kommentarer: