torsdag 8 oktober 2009

Shopping, party + en himla massa fotboll!

Den ena dagen är aldrig den andra lik här nere. Man vet aldrig riktigt vad som kan hända. För en veka sedan gjorde jag en av de bästa träningarna i mitt liv. Min målvaktstränare är sjukt bra. Efter det åkte jag, Natta & Dia till Nicosia och kollade på Champions Leauge fotboll. Cypriotiska Aboel tog emot Chelsea! (Nattas favvolag). Det var sjukt häftigt att se spelare som Cech, Lampard, Terry och Cole x2 i action. Stämningen var på topp. Jag älskar Champions Leauge!!




Dagen efter spelade vi en träningsmatch och på kvällen var det middag med hela laget/styrelse och tränare på ett fint hotell i Protaras. Där samtalade jag & Natta med Coach och kom fram till något roligt som håller på att hända just nu i denna stund. Glädjande besked.


Jag & min älsklings målvakt Eva

Helgen var helt fri från träning vilket var välbehövt efter dubbla pass nästan hela veckan. Jag & Bästa Natta åkte in till Larnaca och gick lös i butikerna. På kvällen gick vi ut och dansade i våra nya fina utstyrslar. Min nya ring blev ofta ett samtalsämne under kvällen. =)



På måndagen hade vi träningsmatch igen vilket återigen gick bra. Vi spelar fin fotboll. Jag känner mig så lycklig. Jag talade med min fina vän igår, (som förövrigt fyllde 26 år i måndags. Grattis hjärtat!) och hon sa att man kan se glädjen i mina ögon på korten jag lägger upp. Det är nog sant. När man varje dag gör det man älskar så kan man väl inte annat än att vara lycklig? Livet är så härligt.

(((Over and Out)))

1 kommentar:

Anonym sa...

älskar dig....kommer ner så fort alla tester är klara...då jäklar blir det svänga på rumpan =)
Dina ögon lyser inte dom GLÖDER OCH BRINNER.....ett ljus tändes och nu kan ingen släcka det...även om man blåser hårt på ljuset så kommer det brinna....du och jag starka som få...erfarenhet samt botten ger en kraft lycka och styrka när man når toppen...
tanti baci la tua amica