torsdag 30 oktober 2014

Uppklädd kossa?

Idag har varit en väldigt bra dag. Hela veckan har varit rätt bra faktiskt. Jag måste säga något som jag inte trodde jag skulle säga efter de första träningarna med det nya laget, men... Jag älskar det! Jag älskar mitt lag, alla är så jäkla duktiga och så himla roliga. Vi skrattar mycket mellan övningarna och det är skönt.

Idag skrattade jag så jag höll på att kissa ner mig när ett missförstånd i språket blev till att en i laget "skulle duscha efter träningen och sedan åka till afrika och adoptera några ungar". Vad hon igentligen skulle göra var att spela på lotto. Haha! Fråga inte hur det blev så fel! 
Jag är inte heller så galet trött efter träningarna utan fungerar som människa även efter passen numera. Framsteg. 

För övrigt fyller jag år imon. 31. Trettioett. Trea, Etta. Konstigt, när jag fyllde trettio hade jag ingen ångest alls, tyckte mer att det skulle bli skönt att äntligen få bli trettio. Men nu har jag börjat nojja mig för att närma mig 35. Jeeezzz tänker ni, men hey hey, tiden går fort!

Eftersom jag fyller år imon så har jag spenderat lite pengar på mig själv. Beställde nyss från engelska River Island som skickar till Cypern till skillnad från värdelösa Nelly. Hittade även de skorna jag blev så kär i på Nelly. För 300 kronor mindre. Score. Vill uppdatera garderoben i glada färger nu när mörkret kommer. Jag har börjat längta efter att gå ut igen. Mama needs to be an adult sometimes! 

Lite av det jag tittade på, (vissa av dem som jag köpte... ) 



Imon har jag barnvakt på kvällen. Då skall jag ut o ta en drink med Sasha. Skall bli så kul. Kan dock inte bestämma mig om jag skall vara uppklädd eller utklädd till kossa...

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: