tisdag 10 mars 2015

Liket vid poolen

Vaknade pigg och glad idag till fint väder igen. Efter att jag lämnat Kiara på dagis tog jag och Nicos oss en timmes promenad längs med havet. Jag verkligen älskar att gå. Jag skulle kunna bli världsmästare i det. Nicos tunga släpade i marken efter ett tag men han fick kämpa på, jag vill get fit again. 

Väl hemma tänkte jag hoppa in i duchen med en gång innan jag insåg att hey, jag behöver inte stressa iväg någonstans. Så jag la mig och sola i en timma i trädgården. Jag blir verkligen vit på vintern. Genomskinlig nästan. Blå. Nu är det dags att jobba upp brännan så att jag vågar gå i shorts. Jag går aldrig i shorts/kjol bland folk förrens jag redan är brun. Löjligt men sant. Så skönt att jag har en trädgård att gömma min likbleka kropp i nu! Haha.  


Annat skoj är att årets Brud Weekend är bokad. Mer om det senare! 


(((Over and Out)))

Inga kommentarer: