fredag 20 mars 2015

Underbara plats

Fick två punkteringar på Kiaras vagn när jag gick till dagis igår. Tur att jag inte planerat att gå hem med henne också, vi skulle ju åka direkt till Ayia Napa för att fira farmor så vagnen åkte ju in i bilen. Imorse blev det därför att lämna henne med bilen och sedan gå med Nicos. Vi körde till ett nytt ställe igen och gick längs med havet. Underbart. 

Promenad vägen



Hur harmoniskt?

 Min stiliga lilla kille




 Detaljer som dessa får mitt designerhjärta att dunka hårdare

Underbara små undangömda stränder får mig att längta till sommaren.

Fredag idag, blir till att städa huset, åka och handla mat och ikväll blir det träning. Gårdagens träning var underbar. Det var varmt i luften och så duggregnade det. Älskar det. SÅ skönt när man slänger sig på gräset och bara glider fram och tar bollen. Jag har så himla kul på träningarna nu för tiden. Livet leker!



(((Over and Out)))

Inga kommentarer: