fredag 9 juli 2010

Försöka går ju

Jag har tömt vardagsrummet på alla mina kläder nu. Vad stort rummet blev! ;) Försökt organisera mina grejer i Lucas rum då han är iväg på sommarläger. Börjat packa. Jag är grymt dålig på det. Visst ser resväskan tom ut? Men det beror på att jag tvättar hälften av kläderna och ligger på andra hälften i bilden nedanför.


Förstår inte hur jag skall få med mig allt? Jag har tex 10 (!!) par skor som skall med. Nej, elva till och med... En himlans massa kläder också, trots att jag sorterat bort alla jeans, tjocktröjor och jackor som familjen får ta med sig när dom kommer o hälsar på. Hur kan man ha så mycket grejer? Skall vi köra igång en vadslagning om hur mycket jag får betala i övervikt på måndag? :)

(((Over and Out)))

1 kommentar:

Carina sa...

950 spänn på att du får betala 200 i övervikt.