söndag 11 juli 2010

The end of Summer in SVEA 2010

Vi åkte hem till mamma, brorsan hängde också med. Det dröjde inte länge innan alla vi "barn" var i poolen.



Mikael (brorsan) höll i vattengympa! Haha, lite pausträning mitt i de spännande volleyboll matcherna som jag och mina syskon spelade.


Det gick hett till många gånger!!!


En underbar dag med några av mina favoritmänniskor i hela världen.
Väl tillbaka hos syster blev det mys i soffan tillsammans med lillsnubben, Wictor. Jag tror han vet att jag skall åka. Han var hundra gånger gosigare och klängigare än vanligt. Han låg i min famn tills han nästan somnade. Mitt hjärta. Jag kommer sakna honom så att det gör ont.
Kommer sakna alla jag tycker om här i Svea. Har vant mig vid att ha min syster nära mig. Det kommer vara det jobbigaste. Tack för allt underbara storasyster. Jag älskar dig så otroligt mycket. Jag är så tacksam för allt du gjort för mig denna sommaren. TACK!
See you all later! The End of summer in Svea 2010.
(((Over and Out)))

Inga kommentarer: