fredag 9 juli 2010

Första listan någonsin

SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD! Regler: Du måste svara på alla frågor! Jag blev utmanad av Ronja.

DU:
1. Hur lång är du? 172 cm.
2. Vad vill du bli när du bli stor? Inredningsarkitekt
3. Vad jobbar du med? Fotbollsmålvakt
4. Har du långt hår? Det börjar bli längre nu vilket är skönt.
5. Vilken hårfärg har du? Svart men kommer inom en snar framtid bli blond igen!
6. Sminkar du dig? Jorå, men inte varje dag!
7. Har du haft sex senaste månaden? Pass!
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Oj, jag har inga på mig!
9. Har du kysst någon idag? Nej








FAMILJ:
1. Bor dina föräldrar ihop? Min mamma bor med min bonuspappa. Men min riktiga pappa bor inte där, det hade ju varit knasigt!
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Båda! Jag är lyckligt lottad som har två!
3. Hur många syskon har du? Två fina. En storasyster och en storebror. Härligt att va yngst!
4. Vad är det senaste du sa till din mamma ? Tack för skjutsen, älskar dig!
5.Hur många ställen har du bott på? Jättemånga. Försökte räkna dem igår men som mormor sa "Man skulle kunna tro att våran släkt är ziegenare, vi flyttar ju hela tiden".
6. Vem i din familj stör du dig mest på? Oj! Haha, ingen!
7. Vilken familjemedlem är snällast? Jag har turen att ha en fantastisk familj där alla är så snälla, men jag får väl säga min syster - eftersom hon står ut med att hennes vardagsrum ser ut som en garderob! ;)
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? I onsdagskväll, då var jag och systeryster ute och drack vin!

jag & syster i onsdags

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis? Igår träffade jag ju Natta en sväng!
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Fina killen!
3. Har du kysst nån kompis? Japp. En gång lekte jag & Macroj "Days of our lives", han var John och jag var Marlena. Mycket sjukt. Men väldigt roligt!
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? Ja!
5. Vem har du varit kompis med längst? Ronja. Min gungstolsvän. Träffades när vi var små kottar och är vänner ännu.
6. Vem känner dig bäst? Min vän Jessica J. Eller kanske Natta och Ximel.
7.Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? Nej? Dom skulle nog inte bry sig ändå, alla mina vänner har sina egna stilar precis som jag. Alltså, varför bry sig om vad andra tycker?
8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Absolut inte.

Ronja - min äldsta vän
VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar? Ja, men jag skulle skämmas något otroligt. Ser ingen anledning till varför jag skulle behöva göra det.
2. Klä dig annorlunda? Absolut, tycker det är tråkigt att se ut som alla andra!
3. Vara dig själv? Folk säger att det är något som kommer med åren, att våga vara sig själv, men jag har nog alltid varit det. Har aldrig liksom fått chansen att tänka att jag inte skall vara mig själv...
4. Visa dig i bikini/badbyxor? Jag bor ju i 40 graders värme så hade ju varit väldigt jobbigt om jag inte vågade det!
5. Pierca dig? Japp har haft två stycken, en i läppen och en i tungan.
6. Ha sex på offentlig plats? Haha. Pass!
7. Vara omogen? Hur är man då? Jag tror inte "mogen" finns i min släkt...
8. Äta småkryp Jag hatar småkryp! Men jag har däremot smakat på haj!


DIVERSE:
1. När tuggade du tuggummi senast? Igår.
2. När var du på semester senast? Jag är på semester just nu!

3. Vilken färg är det på din tandborste? Lila. Allt som kan vara lila borde vara lila!
4. Är ditt hår tråkigt? Ja det tycker jag allt...
5. Vem såg dig naken senast? Min syster fick nog den äran. (När jag skulle hoppa in i duschen alltså, vi är en ytterst frisk familj...)
6. Hur ofta duschar du? För ofta?
7. När ska du gå och lägga dig Ikväll? När jag blir trött.

KÄRLEK
1. Har du varit kär? Ja
2. Är du kär nu? Nej
3.Vem var den senaste personen du var kär i? Kevin


(((Over and Out)))

Inga kommentarer: