fredag 9 juli 2010

Sista fredagen

Så, hur blev det nu med min sista fredag i Svea på väldigt länge? Drinkar eller godis?

Jag och syrran började med att bänka oss ute på altanen.

Syrran grillade och jag lekte med Wictor...

...men jag tappade bort honom.

Efter en god grillad middag med massa potatissallad och grönsallad med havssalt på åkte vi en liten biltur upp till min fina kusin Jasmine. Kaffe och chokladbollar och massa tjöt! Hur mysigt som helst, och äntligen fick jag se hennes lägenhet!
Min syster och kusin.

Jasmine gör världens bästa chokladbollar!

Wictor (som vi lyckades hitta) fick en sockerkick och hoppade runt hela stället, eller för det mesta hoppade han på mig...
Jag fick träffa Shaban. Coolt namn eller vad? Snäll kisse...

Och för att inte göra er besvikna bjuder jag på en "sovbild" på lillsnubben. Socker ruschen har här lagt sig och tröttheten har infunnit sig.

Helnajs kväll som avslutas på soffan med syster och systerdotter. Och godis! ;)

(((Over and Out)))

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mmmmm, vad goda chokladbollarna såg ut... :(
Jag är en totalt anonym person som bara "råkade" hamna på din blogg (såg din kommentar på Fokis) och jag är även en fegis som inte säger mitt namn :D
Trevlig sommar!

Frida Carina Andersson sa...

SV: Haha, trevlig sommar på dig också!! =)