måndag 9 februari 2015

Minus 8 Kilo

Just nu sitter jag och äter min frukost. Jag är sämst på att äta frukost, dricker helst bara en kopp kaffe eller två. På tisdag nästa vecka har jag återbesök hos min dietist. Planen är att jag skall gå ner åtta kilo på åtta veckor. Det är inte direkt lite!! På tisdag skall alltså vågen stå på 3 kilo mindre än sist. Det känns inte som om den kommer göra det. Därför blir det hård träning denna veckan. Helgen som precis varit har inte direkt följt kostråden jag blivit tilldelad. 

Igentligen kan jag inte bry mig mindre om vad vågen pekar på. Utan det viktigaste för mig är hur jag känner mig. Jag har inte kommit tillbaka till formen jag var i innan jag blev gravid. Jag tycker det känns tråkigt att vara lite pluffsig. Jag känner att jag inte kan bära de kläder jag vill för de sitter inte längre som de brukade. Självklart går inte världen under för det, och jag har den finaste av ungar istället men, jag mår bättre när jag är några kilo lättare. Och sanningen är att om man mår bra i sin kropp så spelar man bättre fotboll än vad man gör när man känner sig  missnöjd.

So, let the hardest week of training begin!

(((Over and Out)))

Inga kommentarer: