lördag 11 juni 2011

Det blir till att kila ut

Tittut!



Det är festivalhelg här nere på Cypern. Folk sitter ute i solen, på balkonger och pubar och dricker o äter gott. Alla njuter av ledigheten och stämningen är på topp vart jag än tittar. Jag hade väl inte tänkt att göra så mycket idag igentligen men jag har liksom ryckts med i det goda humöret som sprids av allt skratt och bus man hör.

Det blir till att ta en dusch och "göra sig fin" och gå ut och ha skoj. Jag kommer börja på 3Lions så får vi se vart jag hamnar efter det. Hemma skall jag då inte sitta iallafall! Trevlig Lördag!



(((Over and Out)))

1 kommentar:

Anonym sa...

Det låter ju som du ska gå i mina fotspår och sitta ensam vid varenda pub/bar/club i Napa - för att dagen efter konstatera att även denna utekväll var det bästa man varit med om! Ha kul!