tisdag 7 juni 2011

Gött liv

Man kan behöva ha en dålig dag för att uppskatta de bra.

I söndags var jag bra deppig. Igentligen var jag inbjuden att spela paintball med ett gäng kompisar för att efteråt gå och ta en drink. Men jag behövde deppa lite. Jag gjorde det dock inte så länge, jag satte på en grymmefilm och myste med kaffe sedan kändes livet bra igen.

Igår var en grymt bra dag. Jag och Kevin umgicks, på kvällen var jag med Natta i Protaras där vi avnjöt kaffe och milkshakes och lyssnade på fulla turister som sjöng kareoke. Vi avslutade kvällen med att ligga nere på stranden och glo på alla stjärnorna. Helsoft.

Idag har det varit fullspäckat, jag och Kevin åkte till mitt college där jag fick mina betyg. Helt sinnessjukt vilka betyg jag fick, högsta i allt! Det har aldrig hänt mig tidigare kan jag lova. Men när man pluggar det man älskar och är född till att göra så... Vi åkte vidare in till Larnaca och satte oss på en restaurang och käkade supergod sushi och kom hem lagom till min körlektion som förövrigt gick suveränt.

Nu är det dags att hejja fram Sverige igen i matchen mot Finland. Jag o Natta intar 3Lions!


(((Over and Out)))

Inga kommentarer: