onsdag 29 juni 2011

Lyckliga själ

Här sitter jag på ballen, supernöjd över hur underbar veckan har varit hittills.

I måndags kväll var jag i Larnaca och deltog i Graduation 2011. Vi grattade de som gick ut och jag riktigt rös när dom spelade den där klassiska Graduation-låten och the students kom gående i sina blåa rockar och blåa hattar. Som taget ur en amerikansk film. Det där är jag om två år tänkte jag och rös ännu mera. Kvällen fortsatte med cocktailparty och mingel i våran Art & Design Excebition där vi alla ställt ut våra bästa arbeten. En fantastisk kväll!

Gårdagen spenderade jag tillsammans med min finaste och till oss bakade jag en kyckling mangoraja paj där jag till och med gjorde såsen från scratch. Pajen blev en succe och min fina var mätt och belåten. Efter en tur på gymet somnade jag gott och vaknade upp till en dag med blå himmel och solsken.

Idag gick jag ner till stranden och låg där i tre timmar, läste ut min bok och lyssnade på vågorna. Helt underbart. Efter ett tag kom Kevin och gjorde mig sällskap och vi avslutade med att sätta oss på en härlig uteservering där vi tog en kall dricka innan vi gick hem.

Nu har jag varit på gymet igen och Kevin är på jobbet. När jag kom hem la jag mig i badet och verkligen tog hand om mig själv. Filade fötterna, gjorde hårinpackning och bara njöt. Nu skall jag ut med Nicos innan jag parkerar min rumpa på soffan och kollar på någon typisk brudfilm! =)

Hoppas ni lever livet där hemma när ni nu äntligen fått sommar!


(((Over and Out)))

Inga kommentarer: