torsdag 2 juni 2011

Underbart poolhäng

Vilken underbar start jag har haft på mitt sommarlov! I tisdags började det och det firade jag och bästa Natta med att gå och äta svensk pizza! Mmmm det var smarrigt och efterlängtat! Men nu vet man var det finns så nu vill man inte ha det... haha. Vi firade även att Natta fick tillbaka sina resultat från livräddarproven. Hon klarade det givetvis galant! Jisses vad vi är bra...

Igår låg jag vid poolen en stund innan jag var tvungen att åka in till Napa och jobba (!!!). Det var "staff party" på 3 Lions. 140 arbetare för pubar och nattklubbar som kom till 3Lions för att äta barbeque och dricka från "free bar". Mellan 14-18 höll dom på och jisses, dom var galna. Bilder kommer. Efter det var jag rätt slut men avslutade dagen med en kvällspromenad med Nicos där även Natta hängde med.

Idag har jag enbart legat vid poolen. Tillsammans med baby som tog sitt första dopp, badkrukan. Så jag är väldigt nöjd med starten av mitt lov och tänker att det kan bara bli bättre! Halva släkten kommer ju komma ner i sommar och jag längtar så!


Jag, nöjd!


(((Over and Out)))

Inga kommentarer: