måndag 27 juni 2011

Ny vecka - nya äventyr?

Mitt sommarlov är rätt så segt, jag menar, jag har ju absolut inga måsten. Så för att inte slappa till totalt har jag satt upp små delmål. Förra veckan var jag totalt lat så denna veckan kör jag igång igen.

Först på dagens agenda blir till att gå till gymet. Men jag har knutor på båda sidor av axlarna och efter 25 minuters löpning krampar hela nacken ihop och gör galet ont. Vet inte riktigt vad jag skall göra åt det. Massage kanske? Jaja, vi får göra ett försök på gymet idag iallafall.

Jag är galet trött idag, så fast i min bok att jag bara måste fortsätta läsa trots att ögonen knappt orkas hålla uppe, så det blev en rätt sen kväll igår.

Tänkte lägga upp en bild här på mig som jag precis tog med webkamran, ni vet en sån där "titta-vad-brun-o-fräsch-jag-är-bild" men kameran ljög inte och jag ser precis sådär trött ut som jag är. Ingen fräsching direkt. Så det blir en bild ifrån fredags, vi kan ju låtsas att jag vaknar och ser ut såhär varje morgon!



(((Over and Out)))

Inga kommentarer: