tisdag 25 november 2008

En Vanlig tisdag

Gårdagen, gjorde inte så mycket. Vi hade ju träningsledigt och Jessica slutade jobbet runt 13.00 så hon tog cykeln hit för att hänga med mig o roomie. Vi fikade på ballen och satt o pratade strunt. Catching up. Det var ändå över två veckor sedan vi träffades, det fanns mycket att prata igenom.

Eftersom Jessica hade börjat jobba redan klockan 04 på morgonen var hon rätt trött. Så vi satte på en film och låg och chillade. Efter det ytterligare en film o sedan var det dags att sova.

Idag har vi träning, jag undrar hur det kommer att låta idag. Angående matchen i söndags. Jag hoppas att detta får en positiv push på laget. Kämpa mera, varje träning, varje dag. För vi skall vinna serien. Det finns inget annat.

Nu skall jag chilla med Jessy tills det är dags att åka till träningen. Kanske blir det en tur till Paralimni för att köpa Anorthosis tröja. Jag & Roomie är ju supportrar nu och skall med Xenia till Nicosia för ytterligare ett Champions Leauge möte. Denna gången mot Markus Rosenberg´s Verde Bremen. Skall bli så skoj! Anoleooooooo anoleooo, ano leo leo leo leoooooooo!!!

---5 timmar senare;
Det blev ingen Anorthosis tröja. Men det blev sing star! Och som vi har vrålat!! =) Rock balad efter rock balad avfyrades av två tondöva nötter. Men vi stängde faktiskt balkondörren för att inte störa grannarna, ändå kom Em in och bad oss sänka. Hmpfh... var det inte vackert menar hon?

Nu är det dags för träning! Hoppas Nicos är där! Min grymma målvaktstränare!

(((Over and Out)))

1 kommentar:

Carina sa...

När kommer du hem???????
Puss mamma