måndag 24 november 2008

X

17 November till 24 November
Ximel flyger hem, saknad alle redan. En ny gäst kommer. Vi kan kalla den för X. Oj oj vad mystiskt va?! När X var här gjorde vi inte så mycket. Regnet har öst ner hela veckan. Cyprioterna är överlyckliga. Själv undrade jag va sjutton som hände?! Flyttade inte jag till ett varmt och soligt land? Thank God för skinnjackan!

Veckan har alltså mer eller mindre spenderats i lägenheten. Bra musik har strömmat ur högtalarna, god mat har lagats, mysiga filmer har setts. Och allt tillsammans med min underbara room mate och X.

Jag känner mig som en ny människa. Lycklig. Tacksam. Jag har det rätt bra här på Cypern faktiskt. =)

(((Over and Out)))

1 kommentar:

Carina sa...

Jaha du, jag tror du har lite att redovisa när du kommer hem. Eller????
Puss o kram på dig
Mamma